Om GardinHuset

Siden 1960 har GardinHuset leveret skræddersyet gardinløsninger, der skaber stemning og stil i danske hjem. I 1960 grundlagde Lillian og Frede Pedersen, Gardinmontøren i Odense, der i dag hedder GardinHuset. Deres forretningsidé var at skabe en gardinforretning, hvor kvalitet, funktionalitet og præcision var i højsædet, skræddersyet efter kundernes behov og ønsker. Dette er stadig gældende for GardinHuset, som fortsat er familieejet og drives af Helle Stuhr Frederiksen og Steen Stuhr. GardinHuset har flere showroom i hele landet.

Vores løsninger er skabt til at holde. Hvert produkt fremstilles med fokus på detaljer, holdbart håndværk og perfekt tilpasning, så du kan nyde din gardinløsning i mange år. Vi tilbyder et bredt udvalg af gardiner og udvendig solafskærmning. Altid med højeste kvalitet og finish.

I 2021 blev GardinHuset en del af Gardingruppen ApS, som er et landsdækkende fagligt fællesskab bestående af GardinHuset (til private), Gardinmontøren Erhverv (til erhverv) og House of Home (boligtekstiler og -interiør). Dette fællesskab er din sikkerhed for kvalitetsløsninger og pålidelig levering hver gang.

Vores unikke kundeservice – fra start til slut. I vores showroom bliver du mødt af en imponerende gardinudstilling med de nyeste kollektioner og smarthome-løsninger. Her får du råd og hjælp – du bliver guidet igennem hvert trin for at forstå dine behov, alt sammen for at sikre en perfekt gardinløsning og indretning. Du kan også få besøg hjemme hos dig selv. Her medbringer vores dygtige gardinkonsulenter et udvalg af vores sortiment, så du både kan se, føle og opleve vores gardiner i dit hjem, samtidig med at vi måler op. Helt gratis og uforpligtende. Herefter sættes din bestilling i produktion. Dine gardiner bliver syet på vores egen danske systue. Vores gardinkonsulenter følger dit projekt helt til mål. Dette så vi sikrer, at alt er korrekt løst, og resultatet er som ønsket.

Mangler du inspiration og rådgivning?

Besøg vores showroom

Få inspiration og rådgivning baseret på dit hjem og dine behov. Book et uforpligtende møde, enten i vores showroom eller hjemme hos dig. Vi gennemgår dine ønsker og idéer, så du kan få de perfekte gardiner til dit hjem.

Kig ind i vores flotte showroom i Odense, Viborg, Svendborg og Roskilde. 

Tilfredshedsgaranti

Mere end blot 5 års garanti

Vi hjælper dig gennem hele købsprocessen. Når dine nye gardiner er installeret, kan du bruge de første 10 dage til at mærke efter, hvad du synes om dem. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds, kan du kontakte GardinHuset inden for disse 10 dage. Du får da muligheden for at udskifte en eller flere af dine gardiner til et andet Luxaflex produkt, der har den samme værdi.

Betingelser

Garantien gælder ikke for beskadigede produkter eller produkter, der er blevet anvendt forkert, ukorrekt installation eller opmålingsfejl. Specialprodukter produceret unikt for kunden er også undtaget. De oprindelige mål skal være identiske med målene på de nye produkter. Garantien skal anvendes af den oprindelige køber hos samme Luxaflex forhandler. Forhandleren kan anmode om en godtgørelse fra kunden på op til kr. 450 ekskl. moms for hvert produkt for geninstallation af produkterne. Hvis erstatningsproduktet er dyrere end det oprindelige produkt, betales differencen i værdi af kunden. I tilfælde af at produktet er billigere, vil der blive refunderet.

Betingelser

Fakta om gavekort til GardinHuset

Glæd én du kender med et

Gavekort til nye gardiner

Med et gavekort fra GardinHuset, giver du en heldig modtager mulighed for at finde præcist det, der passer ind i en personlig indretning.

Den heldige modtager kan tilmed få 20% rabat.

Kom ind i GardinHuset, se det brede sortiment og få gavekortet med hjem.

Send en beskrivelse af dit hus, din stil og din indretning,
samt hvor i Danmark du bor.

Beskriv også lidt om dig selv, evt. din familie og hvem der deltager som med-ambassadør.

Beskriv dine aktiviteter, følgere og hvordan du bruger
sociale medier. Send links til dine profiler.

Send din beskrivelse til:

kundeservice@gardinhuset.dk

Skriv ”Gardinambassadør” i emnefeltet.

GardinHuset og gardin-ambassadør indgår et samarbejde, der skal resultere i omtale af GardinHuset samt de udvalgte løsninger.

Herefter aftales et antal eksponeringer i form af opslag, reels og storys på udvalgte sociale medie-platforme.

Der aftales en vinkling på content.

Vi leverer de aftalte gardinløsninger for en aftalt pris uden beregning. Løsningerne bliver opmålt og monteret hos gardin-ambassadøren efter aftale.

Content skal være film, billeder og tekst med følgende tags: 

GardinHuset vil i forbindelse med samarbejdet levere information om de pågældende produkter samt udvalgte budskaber, som gardin-ambassadøren inkluderer i sin omtale.

Derudover forventer GardinHuset, at al indhold leveres i høj kvalitet med billeder af produkterne i en relevant kontekst og med informative tekstbeskrivelser.

Det står gardin-ambassadøren frit for at lave yderligere content med de monterede gardinløsninger og tagge med de førnævnte profiler på content, hvor produkterne er synlige.

Gardin-ambassadøren giver lov og adgang til, at GardinHuset må reposte omtale og billedmateriale, der omhandler gardinløsningerne samt GardinHuset på egne sociale kanaler, mod at gardin-ambassadøren nævnes og tag’es.

Derudover skal gardin-ambassadøren deltage i video og på billeder i forbindelse med gardinrejsen, som efterfølgende må anvendes i GardinHusets marketingmateriale, som trykte medier (f.eks. aviser og magasiner), Sociale medier, nyhedsbreve, hjemmeside og andet marketing-materiale, mod at gardin-ambassadøren nævnes og tag’es.

Den aftale, der indgås mellem GardinHuset og Gardin-ambassadøren, har til formål at afklare, de forpligtelser et kommercielt samarbejde indebærer. Særligt i forbindelse med overholdelse af markedsføringsloven.

Ifølge markedsføringsloven skal:

  • Al kommerciel hensigt markeres med ”annonce” eller ”reklame”. Det være sig i al omtale med produktet i fokus eller som centrum for omtalen.
  • Markeringen skal altid stå først i teksten, uanset hvilket medie der er tale om.
  • På Storys skal hvert billede/video af gardinerne markeres med ”annonce” eller ”reklame”.

Gardin-ambassadøren er hovedansvarlig for at markere al omtale tydeligt, mens GardinHuset løbende vil kontrollere, at omtalen er markeret korrekt.

Hvis omtale ikke markeres som beskrevet herover, overtrædes markedsføringsloven, og gardin-ambassadøren kan straffes med bøde i henhold hertil. Eventuelle sagsomkostninger og bøde betales af Gardinambassadøren.

GardinHuset forbeholder sig retten til at bede om tekstuelle rettelser, hvis produkter eller virksomheden bliver beskrevet/omtalt forkert.

Gardin-ambassadøren forpligter sig til at besvare henvendelser om produkterne efter bedste evne og ud fra de informationer, de har modtaget af GardinHuset. Skulle der være spørgsmål, som ikke kan besvare, skal gardin-ambassadøren give gardinkonsulenten besked, som så vil komme ed et rigtigt svar.

Aftalen er bindende og kan ikke opsiges, da produkterne leveres kort tid efter aftalens indgåelse og kan ikke returneres. Er der fejl og mangler på de leverede produkter, vil fejl blive rettet jf. reklamationsret efter gældende lovgivning.

I tilfælde af at den pågældende aftale ikke overholdes, forbeholder GardinHuset sig retten til at sende en faktura svarende til produktets/ydelsens samlede værdi jf. ovenstående.

Gardin-ambassadøren skal selv oplyse værdien af modtaget produkter overfor Skat. Skattepligten omfatter alle erhvervelser af økonomisk værdi, og det er derfor uden betydning, om indtægten fremtræder i form af penge eller i form af et andet aktiv af økonomisk værdi.

Gardin-ambassadøren er forpligtet til at følge ovenstående.

Vil du være vores nye

Gardin-ambassadør?

Vi er meget glade for vores nuværende og tidligere gardin-ambassadører, som har flotte og funktionelle løsninger, der i dag fuldender deres hjem

Læs hvordan du ansøger og betingelser.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få inspiration til hjemmet, kampagner og eksklusive tilbud direkte i din indbakke.